Om meg selv

Bildet mitt
Trondheim, Sør-Trøndelag, Norway
Går på Thora Storm (Før Gerhard Schønning) videregående skole i midtbyen. Retningen er studiespesialisering med formgivingsfag. Jeg er i klasse 2STF og vi jobber med kunst :)

fredag 28. januar 2011

Rocka bil!



Det her var en fotoemulsjonsoppgave i Trykk og Foto. Mitt personlige bilde er denne rocka bila (Med el-gitar og dødningehode å greier). Denne har jeg overført til en keramikkplate. Faktisk så var det slik at denne bila her er egentlig et klistremerke som jeg har på rommet mitt. Jeg tok bilde av det og gjorde det til svart-hvitt slik at det negative blir det positive og omvendt (Svart blir hvitt og hvitt blir svart). Tenk deg at lyset skinner gjennom (med en lampe), det svarte dekker slik at det blir hvitt der det er svart og at det hvite ikke dekker og blir svart. Jeg vet dette ble litt komplisert på papiret (mindfu**), men i virkeligheten er det lett! Da jeg tok disse bildene la jeg på en liten effekt på kameraet for å få bildet til å virke litt mer sprudlende.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar