Om meg selv

Bildet mitt
Trondheim, Sør-Trøndelag, Norway
Går på Thora Storm (Før Gerhard Schønning) videregående skole i midtbyen. Retningen er studiespesialisering med formgivingsfag. Jeg er i klasse 2STF og vi jobber med kunst :)

fredag 9. desember 2011

Flashy Redesign!

Oppgaven var å lage et produkt ut av tøy som ikke var i sin beste stand, for eks. tøystykker som settes sammen. Redesign er å gjøre brukte klær freshe og brukbare igjen, og resultatet kan bli nokså kult.

Min ide' kom fra Daft Punks lysende neon-jakker (de bruker lysrør i flusst av farger).
Jeg brukte en skinnjakke av kunstfiber (plast), og sydde på reflekser (den delen som lyser), samtidig som jeg festet på 4 dioder på refleksen. Dioder er små lyskilder som blir drevet av 4 små batterier. Her kan dere se resultatet:







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar